پروژه چیدمان فروشگاه

پروژه چیدمان فروشگاه

پروژه-چیدمان-فروشگاه

مقدمه:
هرسازمان و کسب وکاری در قلمرو واحدهای وظیفه ای خود، نقاط قوت وضعف دارد .در هیچ شرکت یا کسب و کاری نقاط قوت وضعف واحدها یکسان نیست . برای مثال شرکتی به سبب طرح محصول و تولید بسیار عالی است ، در حالی که شرکت دیگر ازنظر شیوه بازاریابی شهرت دارد . اگر نقاط قوت یک شرکت به گونه ای باشد که شرکتهای رقیب نتوانند به راحتی از آن تقلید کنند ، می گویند شرکت مزبور دارای مزیت رقابتی یا شایستگیهای ممتاز است . شرکت باید به گونه هی عمل کند که بتواند از وجود شایستگیهای ممتاز بهره ببرد . راهبردها و و سیاستها به گونه ای تعیین می شوند که نقاط ضعف شرکت به حد اقل ممکن رسیده وبتوان آنها را به نقاط قوت تبدیل کرد و شاید با تلاش زیاد بتوان آنها را به «شایستگی ممتاز » مبدٌل نمود.

فهرست مطالب:
مقدمه
هدف
تاریخچه محیطی بازار
چشم انداز
عوامل موثر ايجاد انگيزه مشتري در محیط فروشگاه
پخش موسيقي
تاثیر تبلیغات بر بازار فروش
فنون فروش
فروش سنتی
هنر فروشندگی یا علم فروش 
برنامه ریزی
سازماندهی
انواع خرده فروشی
عمده فروشی
دانش فروشندگی
مهندسی فروش
ابزار طبیعی
منابع

دانلود فایل


پروژه چیدمان فروشگاه

دانلود تحقیق مدیریت,پایان نامه مدیریت,پروژه مدیریت,عوامل موثر ايجاد انگيزه مشتري,تاثیر تبلیغات بر بازار فروش ,فنون فروش ,هنر فروشندگی,انواع خرده فروشی ,عمده فروشی ,دانش فروشندگی ,مهندسی فروش

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید