تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش

تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش

تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: Towards Customer Knowledge Management: Integrating Customer Relationship Management and Knowledge Management Concepts عنوان فارسی: تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش چکیده مفاهیم مدیریت رابطه ی مشتری ( CRM ) و مدیریت دانش ( KM ) اخیراً در تجارت و دنیای آکادمیک مورد توجه قرار گرفته است . هر دو رویکرد بر تخصیص منابع نسبت به فعالیت های موثر و پشتیبان تجارت تمرکز دارند تا مزایای اقتصادی تر و مناسب تری را به دست آورند. CRM تمرکز رابطه ی بین شرکت و قاعده ی فعلی و آینده ی مشتری را به عنوان کلید موفقیت دارد . رابطه ی خوب با

دریافت فایل


تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش

تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش

مقالات ترجمه شده

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید