دینا فایل / پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی
پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی
پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی
توضیحات: پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی44صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : -1 مقدمه جستجوی راههای جدید جهت رقابت در بازارهای رقابتی جوهره اصلی تفکر استراتژیک و استراتژی بازاریابی بوده و کسب مزیت رقابتی موضوع اصلی مباحث استراتژی است(حسینی و پناهی، 1386). بقای سازمانها در محیط رقابتی امروز، راهی جز کسب مزیت رقابتی برای ایشان باقی نمیگذارد. تئوری پردازان علم مدیریت دو رویکرد برای کسب مزیت رقابتی مطرح نمودهاند، رویکردی که مبتنی بر فرصتهای محیطی است و رویکردی که مبتنی بر قابلیتهای داخلی سازمان است. مطالعات متعددی توسط پژوهشگران دو دهه اخیر نشان دادهاست که مزیت رقابتی مبتنی بر قابلیتهای داخلی سازمان، بهترین منشأ برای مزیت رقابتی
پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی