پیشینه و مبانی نظری وفاداري مشتريان

پیشینه و مبانی نظری وفاداري مشتريان

پیشینه و مبانی نظری وفاداري مشتريان

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری وفاداري مشتريان39صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : وفاداري مشتريان بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتري بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزي، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتري و توجه به رضایت مندي و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتري. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتري جایگاه ویژه اي پیدا کرده است. پرداختن به مقوله وفاداري و مطالعه وفاداري به نام و نشان (مارك) و وفاداري مشتریان توسط افراد زیادي بسط و گسترش داده

دریافت فایل


پیشینه و مبانی نظری وفاداري مشتريان

پیشینه و مبانی نظری وفاداري مشتريان

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید