دینا فایل / پیشینه و مبانی نظری گرایش به داخل هزینه
پیشینه و مبانی نظری گرایش به داخل هزینه
پیشینه و مبانی نظری گرایش به داخل هزینه
توضیحات: پیشینه و مبانی نظری گرایش به داخل هزینه 27صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : مقدمه همه سازمانهای انتفاعی و غیر انتفاعی امروزه درصدد افزایش بهرهوری در کارها و ایجاد ارزش بیشتر برای فعالیتها ودر نتیجه محصولات نهایی خود هستند. در دهه 1960 سازمانهای انتفاعی به بهبود فرآیندهای درون سازمانی روی آوردند. و در دهه 70 سازمانها به توسعه جزئیات استراتژیهای بازار و مشتریگرایی پرداختند. در دهه 80 با افزایش تنوع در الگوهای مصرف مشتریان، سازمانها به توسعه محصولات جدید برای ارضای نیاز مشتریان علاقهمند شدند، که مدل مایکل پورتر در این دهه پا به عرصه ظهور گذاشت. از دهه 1990 به بعد
پیشینه و مبانی نظری گرایش به داخل هزینه