پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی 39صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی کیفیت ومولفه های آن تعاريف كيفيت: - مونتگمري [1] كيفيت را اين گونه تعريف مي كند: كيفيت عبارت است ازميزان تطبيق محصولات با خواستهاي استفاده كنندگان از آنها. (نقل از صلح نژاد87) - دمنيگ « كيفيت را با ميزان يكنواختي و يكساني كالا يا خدمت مربوط تعريف مي كند. »(كزازي، 1378) - جوران معتقد است « كيفيت عيارتست از مطابقت كالا يا خدمت با كاربرد آن، معناي ديگر اين عبارت

دریافت فایل


پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید