پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)

پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)

پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)

تعاملات ویژه مشتریان : تعامل، حالتی از درگیر شدن، مشغول شدن، جذب کامل یا ............... تعریف عملیاتی تعاملات ویژه با مشتریان: در این پژوهش منظور از تعاملات ویژه مشتریان نمره­اي است كه پاسخ دهنده‌ها به پرسشنامة چارلز‌ (1996) با 9 سوال و سه مؤلفه مشارکت آگاهانه، اشتیاق و تعامل اجتماعی می­دهند.

دریافت فایل


پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)

پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان، چارز (1996)

پرسشنامه ها

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید