هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات

هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات

هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی Customer Behavioral Intention: Influence of service delivery failures and service recovery in Malay restaurants عنوان فارسی: هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات در رستوران های مالزیایی چکیده ناتوانی در ارائه خدمات می تواند رستوران ها را از رده تجاری به شرطی خارج کند که به این مسئله توجه کافی نشود. اگر کارمندان بی اعتنا باشند، فرایند تجربه مشتری با شکست روبرو می شود و اگر منوی انتخاب شده موجود نباشد، نیز نتیجه با شکست مواجه می شود. با دانستن اینکه ناتوانی ها همیشه اتفاق می افتند، لازم است که رستوران ها برای بهبودی این موارد نامطلوب، اقدامات لازم را انجام دهند. اگر مشتریان از بهبودی خدمات راضی باشند، ممکن است

دریافت فایل


هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات

هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات در رستوران های مالزیایی

مقالات ترجمه شده

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید