پرسشنامه مصرف شبکه های اجتماعی

پرسشنامه مصرف شبکه های اجتماعی

پرسشنامه مصرف شبکه های اجتماعی

این پرسشنامه به سنجش میزان مصرف شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی(کلاسیک و موبایلی) و اهداف ا و انگیزه های کاربران می پردازد. متغیر های جمعیت شناختی اصلی نیز بررسی می شود. تفسیر: ندارد فرمت فایل: word تعداد صفحات: 1 (دو ستونه)

دریافت فایل


پرسشنامه مصرف شبکه های اجتماعی

مصرف, شبکه های اجتماعی, ایرانی, خارجی

پژوهشی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید