پژوهش بررسی متغيرهای مؤثر بر تمايل مصرف کنندگان به خريد اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار

پژوهش بررسی متغيرهای مؤثر بر تمايل مصرف کنندگان به خريد اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار

پژوهش بررسی  متغيرهای مؤثر بر تمايل مصرف کنندگان به خريد اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار

پژوهشی با عنوان بررسی متغيرهای مؤثر بر تمايل مصرف کنندگان به خريد اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار با فرمت ورد چکیده: یکی از مزیت های ممتاز برای بازاریابان اینترنتی ، توانایی دستیابی به مقدار زیادی از مصرف کنندگان پراکنده در مناطق جغرافیایی مختلف مخصوصا در مناطقی که دسترسی به آنها ممکن است در مدت زمان کوتاه می باشد. از آنجا كه كشور ما نيز حركت به سمت اين نوع خريد را آغاز نموده است، در این پژوهش محقق بر آن شده است تا با شناسايي عوامل مؤثر بر خريد اينترنتي ؛ به بهبود اين روش مبادله كمك كند. تحقیق حاضر از حیث هدف یک تحقیق کاربردی ، و از حیث روش ، یک تحقیق توصیفی

دریافت فایل


پژوهش بررسی متغيرهای مؤثر بر تمايل مصرف کنندگان به خريد اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار

خرید اینترنتی, سهولت خرید, صرفه جویی در هزینه, انتخاب در خرید, دسترسی به اطلاعات, موقعیت فروشندگان

داخلی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید