پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی (مطالعه موردی: استان هاي خراسان(شمالي.رضوي.جنوبي) سازمان بیمه سلامت ایران

پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی (مطالعه موردی: استان هاي خراسان(شمالي.رضوي.جنوبي) سازمان بیمه سلامت ایران

پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی (مطالعه موردی: استان هاي خراسان(شمالي.رضوي.جنوبي) سازمان بیمه سلامت ایران

پژوهش با عنوان بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی (مطالعه موردی: استان هاي خراسان(شمالي.رضوي.جنوبي) سازمان بیمه سلامت ایران با فرمت ورد چکیده: هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی در سازمان بیمه سلامت ایران بود. روش تحقیق توصيفي-پيمايشي و قلمرو زمانی سال 1393 است. جامعه آماری کلیه کارکنان (343 نفر) شعب مراکز استان هاي خراسان شمالي، رضوي و جنوبي انتخاب شد. با توجه به حجم جامعه در دسترس و فرمول نمونه‌گيري کوکران حداقل حجم نمونه تعداد 150 نفر تعیین شد. در راستای تحقق هدف محوری تحقیق چهار فرضیه مطرح شد. جهت آزمون فرضیه های تحقیق از مقدار احتمال (T-value) حاصل از برازش مدل در حالت معنی

دریافت فایل


پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی (مطالعه موردی: استان هاي خراسان(شمالي.رضوي.جنوبي) سازمان بیمه سلامت ایران

مدیریت کیفیت جامع, بازارگرایی, عملکرد سازمانی

داخلی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید