پژوهش بررسی رابطه بین ارزش برند و تصویر شرکتهای خدماتی با استفاده از فاکتور های موثردرساخت موفق روابط مشتری دربخش خدمات جراحی بیمارستانهای خصوصی مشهد

پژوهش بررسی رابطه بین ارزش برند و تصویر شرکتهای خدماتی با استفاده از فاکتور های موثردرساخت موفق روابط مشتری دربخش خدمات جراحی بیمارستانهای خصوصی مشهد

پژوهش بررسی رابطه بین ارزش برند و تصویر شرکتهای خدماتی با استفاده از  فاکتور های موثردرساخت موفق روابط مشتری دربخش خدمات جراحی  بیمارستانهای خصوصی مشهد

پژوهش با عنوان بررسی رابطه بین ارزش برند و تصویر شرکتهای خدماتی با استفاده از فاکتور های موثردرساخت موفق روابط مشتری دربخش خدمات جراحی بیمارستانهای خصوصی مشهد به فرمت ورد چکیده: در این تحقیق به بررسی رابطه بین ارزش برند و تصویر شرکتهای خدماتی با استفاده از فاکتورهای موثر در ساخت روابط مشتری موفق در بخش خدمات جراحی بیمارستانها پرداخته می شود. جامعه آماری این تحقیق را کلیه بیماران بستری شده در بخش جراحی بیمارستانهای خصوصی شهر مشهد که شامل سینا،مهر،پاستورو بنت الهدی میشوند ،تشکیل داده است.در این تحقیق از 235 بیمار بستری شده بر اساس واریانس به دست آمده از نمونه گیری دو

دریافت فایل


پژوهش بررسی رابطه بین ارزش برند و تصویر شرکتهای خدماتی با استفاده از فاکتور های موثردرساخت موفق روابط مشتری دربخش خدمات جراحی بیمارستانهای خصوصی مشهد

برند, اعتماد, رضایت مشتری, تعهد روابط, وفاداری برند, آگاهی برند, ارزش برند, کیفیت خدمات, تصویر برند

بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید