پژوهش بررسی تاثیر گروه همسالان و والدین بر قصد خرید جوانان از برندهای خارجی موبایل

پژوهش بررسی تاثیر گروه همسالان و والدین بر قصد خرید جوانان از برندهای خارجی موبایل

پژوهش بررسی تاثیر گروه همسالان و والدین بر قصد خرید جوانان از برندهای خارجی موبایل

پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر گروه همسالان و والدین بر قصد خرید جوانان از برندهای خارجی موبایل با فرمت ورد چکیده: امروزه برند یک الزام راهبردی برای سازمان ها است که آنها را در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار یاری می نماید. ایجاد یک برند قدرتمند در بازار، هدف اساسی بسیاری از سازمان ها می باشد زیرا یک برند قدرتمند می تواند اعتماد مشتریان را در هنگام خرید کالاها و خدمات افزایش دهد. تحقیقات گذشته نشان داده است که جذب مشتریان جدید، بسیار پیچیده­تر و پرهزینه­تر از نگه­داری مشتریان قدیمی است؛ ضمن آنکه هر روزه ،سطح انتظارات مشتریان از شرکت­ها نیز بالاتر رفته و ارضای نیازهای مشتریان مشکل­تر می گردد و با توجه به اینکه در صنعت

دریافت فایل


پژوهش بررسی تاثیر گروه همسالان و والدین بر قصد خرید جوانان از برندهای خارجی موبایل

اثر هنجاری, اثر اطلاعاتی, قصد خرید, برند

بین الملل

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید