تاثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی

تاثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی

تاثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی

وجود بسیاری از محصولات جدید تنها به خاطر وجود اینترنت است. نمونه آن به وجود آمدن شرکتهای ارائه دهنده خدمات جستجوی اطلاعات است. پایگاههای اینترنتی مثل یاهو، که به درگاه (PORTAL) معروف هستند، مشتریان را درجهت جستجوی اطلاعات موردنظر یاری می رسانند.

دریافت فایل


تاثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی

فروش ، فروش فایل ، مقاله ، پروژه ، دانشگاهی ، دانشجویی ، پروژه دانشجویی ، پروژه ی دانشجویی ، پروژه دانشگاهی، پروژه ی دانشگاهی ، خرید فایل ، خرید مقاله ، تحقیق

علمی پژوهشی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید