پژوهش بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید (سودمندگرایی و لذت گرایی) بر مزایا و ریسک های ادراکی در خریدهای آنلاین

پژوهش بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید (سودمندگرایی و لذت گرایی) بر مزایا و ریسک های ادراکی در خریدهای آنلاین

پژوهش  بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید (سودمندگرایی و لذت گرایی) بر مزایا و ریسک های ادراکی در خریدهای آنلاین

پژوهش با عنوان بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید (سودمندگرایی و لذت گرایی) بر مزایا و ریسک های ادراکی در خریدهای آنلاین به صورت کامل و با فرمت ورد چکیده: این مطالعه حاصل یک پژوهش کاربردی با هدف بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید کردن بر مزایا و ریسک های ادراکی در خرید های غیر حضوری است. در این پژوهش با استفاده از روش تحقیق توصیفی – پیمایشی نمونه ای متشکل از 189 نفر از افرادی که سابقه استفاده از خریدهای آنلاین را داشته مورد بررسی قرار گرفته و در این راستا ابزار مورد استفاده جهت جمع آوری اطلاعات آماری پرسشنامه توزیع شده در بین نمونه ها بوده که نتایج در دو بخش آمار توصیفی

دریافت فایل


پژوهش بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید (سودمندگرایی و لذت گرایی) بر مزایا و ریسک های ادراکی در خریدهای آنلاین

خریدهای آنلاین٬ سودمندگرایی٬ لذت گرایی٬ مزایای ادراکی از خریدهای آنلاین٬ ریسک های ادراکی از خریدهای آنلاین

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید