دینا فایل / پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بااستفاده ازمدل سروکوال مورد مطالعاتی پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی ایران
پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بااستفاده ازمدل سروکوال مورد مطالعاتی پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی ایران
پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بااستفاده ازمدل سروکوال مورد مطالعاتی پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی ایران
پژوهش کارشناسی ارشد با عنوان ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بااستفاده ازمدل سروکوال مورد مطالعاتی پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی ایران به صورت کامل و با فرمت ورد. چکیده: اين تحقيق به منظور ارزيابي كيفيت خدمات در پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران (واحد ارتباط با صنعت) با استفاده از روش سروكوال كه ابزاري براي اندازه گيري كيفيت خدمات و شناسايي و تحليل شكافهاي موجود بين انتظارات و ادراكات دريافتكنندگان خدمات ميباشد، انجامگرفتهاست. در اين تحقيق به بررسي ميزان شكاف بين انتظارات و خدمات ادراك شده توسط مشتريان پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي در هر يك از ابعاد پنجگانه كيفيت خدمات و سپس رتبهبندي ابعاد كيفيت خدمات بر مبناي ميزان اهميت هر يك از ابعاد، از نظر مشتريان به عنوان اهداف
كيفيت خدمات, مدل سروکوال, اطمينان, قابليت اعتماد, پاسخگويي, همدلي, ملموسات, پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران