پژوهش بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی

پژوهش بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی

پژوهش بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت  استان خراسان رضوی

پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی با فرمت ورد چکیده: تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی انجام گرفت. تحقيق حاضر از بعد هدف، كاربردي است و روش پژوهش مناسب كه در اين تحقيق بكار رفته است، با توجه به ماهیت موضوع، توصیفی از نوع پيمايشي و همبستگی است. جامعه آماری در این تحقیق کلیه مشتریان شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی می‌باشند که تعداد آنها نامحدود در نظر شده است. جهت برآورد حجم نمونه از جدول تهیه شده به وسیله کرجسی و مورگان استفاده شده است که تعداد 384

دریافت فایل


پژوهش بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی

کیفیت خدمات, تفکر بازاریابی و قابلیت های بازاریابی, رضایتمندی, انتظارات و ادراکات مشتریان, بانک قرض الحسنه رسالت

داخلی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید