پژوهش بررسي تاثير بازاريابي مستقيم بر رفتار خريداران کيک و کلوچه در شهر مشهد

پژوهش بررسي تاثير بازاريابي مستقيم بر رفتار خريداران کيک و کلوچه در شهر مشهد

پژوهش بررسي تاثير بازاريابي مستقيم بر رفتار خريداران کيک و کلوچه در شهر مشهد

پژوهشی با عنوان بررسي تاثير بازاريابي مستقيم بر رفتار خريداران کيک و کلوچه در شهر مشهد با فرمت کامل چکیده: هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی مستقیم بر رفتار خریداران کیک و کلوچه در شهر مشهد می باشد که به روش توصیفی و پیمایشی- مقطعی انجام شده است. جامعه آماري پژوهش حاضر، کلیه ی مشتریان شرکتهای تولید کننده کیک و کلوچه در شهرک صنعتی توس مشهد بودند که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای، پنج شرکت به عنوان خوشه انتخاب شدند که به روش تصادفی ساده 266 نفر از مشتریان به عنوان نمونه برگزیده شدند. جهت بررسی ارتباط بین متغیرهای تحقیق، به دلیل نبودن پرسشنامه ی استاندارد در زمینه ی بازاریابی مستقیم و رفتار خریداران از پرسشنامه ی پژوهشگر ساخته استفاده شد، که دارای دو بخش

دریافت فایل


پژوهش بررسي تاثير بازاريابي مستقيم بر رفتار خريداران کيک و کلوچه در شهر مشهد

بازاریابی مستقیم, رفتار خریداران, بازاریابی

بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
مدیریت بازاریابی
بازاریابی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید