میزان موفقیت طرح آموزش نماز از دیدگاه دانش اموزان راهنمایی آموزش و پرورش

میزان موفقیت طرح آموزش نماز از دیدگاه دانش اموزان راهنمایی آموزش و پرورش

میزان موفقیت طرح آموزش نماز از دیدگاه دانش اموزان راهنمایی آموزش و پرورش

نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 93 صفحه قسمتی از متن .doc چکیده هدف این مطالعه تعیین متغیرهای مرتبط با میزان موفقیت طرح اموزش نماز در مقطع ابتدایی از دیدگاه دانش اموزان است. نمونة این مطالعه 30 نفر از دانش اموزان طرح بوده است كه به روش نمونه‌گیری توصیفی از بین كليه عوامل مدرسه (معلمان، مربیان مدیران و معاونان) مقطع ابتدایی در شهرستان بیرم در سال تحصيلي 91-92 انتخاب شده‌اند. در قالب روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی از پرسش‌نامه ارزشیابی عوامل مرتبط با گرایش دانش‌آموزان به نماز براي جمع‌آوری اطلاعات استفاده شده است. نتایج تحلیل عاملی اكتشافی نشان مي‌دهد كه از نظر عوامل مدرسه، هفت عامل، بارعاملی معنا‌دار داشته و به ترتیب اولویت، عامل حسن روابط معلمان و مربیان و سپس امكانات فیزیكی مدرسه و نمازخانه، ایمان فردی

دریافت فایل


میزان موفقیت طرح آموزش نماز از دیدگاه دانش اموزان راهنمایی آموزش و پرورش

میزان موفقیت طرح آموزش نماز از دیدگاه دانش اموزان راهنمایی آموزش و پرورش منطقه بیرم

علوم تربیتی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید