دینا فایل / فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی
فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی
فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی Ontology-based Sentiment Analysis Process for Social Media Content عنوان فارسی: فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی چکیده رسانه های اجتماعی پلتفرمی را فراهم می کنند که در آن کاربران می توانند اطلاعات فراوانی را در مورد هر چیزی به اشتراک بگذارند.این اطلاعات می توانند متشکل از عواطف،بازخوردها،انتقادها و تجارب فردی کاربران باشند.در این پژوهش ،یک فرآیند جدید تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی (OSAPS) حاوی احساسات منفی ارائه شده است.محتوای رسانه های اجتماعی به طور خودکار از پیغام های توئیتر استخراج می شود.یک فرآیند مبتنی بر هستی شناسی به طوری طراحی شده است که توئیت
فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی