اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

بین سیستم تعلیق اکسل جلو که فرمان پذیر است و ممکن است که محرک هم باشد و سیستم تعلیق اکسل عقب تفاوت وجود دارد. همچنین بین اکسل یکپارچه یعنی سیستم تعلیق ثابت و سیستم تعلیق مستقل تمایز آشکاری وجود دارد. سیستم تعلیق طبق دار دوبل و سیستم تعلیق مک فرسون استرات دو نوع سیستم تعلیق مستقل می باشد که نیاز به فضای کمی در کناره ها و وسط خودرو دارد. در این پروژه به بررسی انواع سیستم های تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هر یک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد. در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت

دریافت فایل


اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

سیستم تعلیق,تعلیق مک فرسون,تعلیق اکسل جلو,سیستم تعلیق ثابت,سیستم تعلیق مستقل,تعلیق طبق دار دوبل,محورهای غلتش چرخ,زوایای چرخ و فرمان

سیستم تعلیق، ترمز و فرمان

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید