بررسي رابطه كاربرد راهبردهاي يادگيري با موفقيت در رشته‌هاي تحصيلي (رياضي_فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني)

بررسي رابطه كاربرد راهبردهاي يادگيري با موفقيت در رشته‌هاي تحصيلي (رياضي_فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني)

بررسي  رابطه كاربرد راهبردهاي يادگيري با موفقيت در رشته‌هاي تحصيلي (رياضي_فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مقاله وتحقیق نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 20 صفحه قسمتی از متن .doc : بررسی رابطه کاربرد راهبردهای یادگیری با موفقیت در رشته های تحصیلی (ریاضی- فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی) چکیده: به اعتقاد روان شناسان شناختی فرایند آموزش- یادگیری شامل دو دسته هدف کلی است که وین اشتاین و مایر (1986) یکی را به فراورده و دیگری را به فرایند مربوط می دانند. در حالیکه فراورده محتوای اطلاعات آموزش داده شده است. فرایند به چگونگی یادگیری یا مهارتها و روشهای یادگیرنده در پردازش محتوا مربوط می شود. دسته اخیر همان راهبردهای یادگیری هستند که با تاکید کنونی نظریه پردازان شناختی بر

دریافت فایل


بررسي رابطه كاربرد راهبردهاي يادگيري با موفقيت در رشته‌هاي تحصيلي (رياضي_فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني)

بررسي,,رابطه,كاربرد,راهبردهاي,يادگيري,با,موفقيت,در,رشته‌هاي,تحصيلي,(رياضي-فيزيك،,علوم,تجربي،,علوم,انساني).doc,بررسي,رابطه كاربرد راهبردهاي يادگيري با موفقيت در رشته‌هاي تحصيلي (رياضي-فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني).doc,دانلود بررسي رابطه كاربرد راهبردهاي يادگيري با موفقيت در رشته‌هاي تحصيلي (رياضي-فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني).doc پکیج,دانلود بررسي رابطه كاربرد راهبردهاي يادگيري با موفقيت در رشته‌هاي تحصيلي (رياضي-فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني).docپکیج,دانلود بررسي رابطه كاربرد راهبردهاي ي

مقاله وتحقیق

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید