پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای سازمان­ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله ای اساسی برای سازمان­ها و از جمله بانک­ها (بویژه با ورود بخش خصوصی) تبدیل گردیده است که با توجه به وضعیت موجود، ضعف در این زمینه باعث کاهش سهم بازار و سودآوری آن­ها خواهد شد. با توجه به این مسئله مدیریت ارتباط با مشتری می­تواند یک راه­کار مناسب باشد. جامعه آماری این تحقیق کارشناسان و مدیران بانک صادرات مشهد می­باشد که تعداد 200 نفر آن­ها با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردیدند. تحقیق حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و بر اساس روش توصیفی و از نوع پیمایشی می­باشد که به شناسایی و

دریافت فایل


پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری, عوامل کلیدی موفقیت, بازاریابی رابطه مند, بانك صادرات مشهد

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید