دینا فایل / پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای سازمانها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله ای اساسی برای سازمانها و از جمله بانکها (بویژه با ورود بخش خصوصی) تبدیل گردیده است که با توجه به وضعیت موجود، ضعف در این زمینه باعث کاهش سهم بازار و سودآوری آنها خواهد شد. با توجه به این مسئله مدیریت ارتباط با مشتری میتواند یک راهکار مناسب باشد. جامعه آماری این تحقیق کارشناسان و مدیران بانک صادرات مشهد میباشد که تعداد 200 نفر آنها با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردیدند. تحقیق حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و بر اساس روش توصیفی و از نوع پیمایشی میباشد که به شناسایی و
مدیریت ارتباط با مشتری, عوامل کلیدی موفقیت, بازاریابی رابطه مند, بانك صادرات مشهد