پژوهش بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

پژوهش بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

پژوهش بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

پژوهشی با عنوان بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با فرمت ورد چکیده: فرايند جهاني شدن و سرعت پيشرفتهاي فني در گستره وسيع انواع صنايع مختلف بدليل رشد رقابت از يك سو و افزايش مطالبات مشتريان از سوي ديگر باعث دگرگوني بازارها شده است، موفقيت در بازارهاي پرچالش آينده مستلزم آمادگي لازم براي واكنش آگاهانه و سريع است. واحدهايي از اين آمادگي برخوردارند كه در محيطي كاملاً رقابتي و به دور از حمايتهاي نامعقول فعاليت داشته باشند که این جز در سایه داشتن کارکنانی با دانش و انگیزه ميسر نخواهد شد . رقابت بر پايه خدمات برتر به مشتري شالوده محكمي عرضه مي‌كند كه شركتها را قادر مي‌سازد يك مزيت رقابتي با دوام پي‌ريزي كنند، بخش خدمات در حال گذر و تغيير

دریافت فایل


پژوهش بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

عوامل بازاریابی , داخلی, بازاریابی داخلی , خدمات, کارکنان , تامین اجتماعی

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید