دینا فایل / مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل
مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل
مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل
عنوان : تئوري کليات بازاريابي بين المللي قالب بندی : doc و ppt قیمت : 27000تومان تعداد صفحه:197 هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند. بازاریابی عبارت است از مجموعهای از فعالیتهای انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواستههای افراد جامعه. بازاریابی بین المللی عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشور که شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر
دریافت فایل
استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بینالمللی ،تئوری، کلیات، بازاریابی بین المللی، تبلیغات در بازاریابی بین المللی ،تحقیقات بازاریابی بینالمللی ، سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی ، قیمت گذاری در بازارهای بین المللی ،کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی ،کلیات بازاریابی بینالمللی ، محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید