مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل

مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل

 مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل

عنوان : تئوري کليات بازاريابي بين المللي قالب بندی : doc و ppt قیمت : 27000تومان تعداد صفحه:197 هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند. بازاریابی عبارت است از مجموعه‌ای از فعالیت‌های انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های افراد جامعه. بازاریابی بین المللی عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشور که شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر

دریافت فایل


مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word),(ppt)دریک فایل

استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی ،تئوری، کلیات، بازاریابی بین المللی، تبلیغات در بازاریابی بین المللی ،تحقیقات بازاریابی بین‌المللی ، سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی ، قیمت گذاری در بازارهای بین المللی ،کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی ،کلیات بازاریابی بین‌المللی ، محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی

مقاله،پایان نامه،تحقیق،جزوه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید