پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار

پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار

پاورپوینت-اصول-بازارشناسی-بازاریابی-و-مديريت-بازار

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار،
در قالب pptx و در 155 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

هدف کلی
تعريف بازاريابي و مديريت بازار
ضرورت بازاريابي
عوامل اثرگذار در خريد کالا
روش‌هاي مبادله
تعریف بازار
عوامل تشکیل بازار
تعاريف بازاریابی
و ...


بخشی از متن پاورپوینت:
هدف کلی:
هدف کلي اين متن آشنايي با مفاهيم اساسي بازار، بازاریابی، اهداف و فلسفه‌هاي مديريت بازاريابي و همچنين شناخت وظايف مديران بازاريابي در موسسات مي‌باشد.

تعريف بازاريابي و مديريت بازار:
بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه‌هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته‌هاي انساني و رفع آن‌ها از طريق فرايند مبادله منابع مي‏‌باشد.


ضرورت بازاریابی:
1- افزايش نيازها و بالاخص خواسته‌‏هاي روزافزون انسان‌ها
2- کمبود منابع
و ...
دانلود فایل


پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار

اصول بازارشناسی, بازاریابی و مديريت بازار, بازاریابی, بازارشناسی, مدیریت بازار, انواع بازاریابی, تعريف بازاريابي,ضرورت بازاريابي, هزينه هاي بازاريابي, اهداف ارتباطات بازاريابي, مهارت هاي گفتگوي فروش, اصول بازارشناسی و بازاریابی

مدیریت بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
مدیریت بازاریابی
بازاریابی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید