دینا فایل / پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار
پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار
پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار،
در قالب pptx و در 155 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
هدف کلی
تعريف بازاريابي و مديريت بازار
ضرورت بازاريابي
عوامل اثرگذار در خريد کالا
روشهاي مبادله
تعریف بازار
عوامل تشکیل بازار
تعاريف بازاریابی
و ...
بخشی از متن پاورپوینت:
هدف کلی:
هدف کلي اين متن آشنايي با مفاهيم اساسي بازار، بازاریابی، اهداف و فلسفههاي مديريت بازاريابي و همچنين شناخت وظايف مديران بازاريابي در موسسات ميباشد.
تعريف بازاريابي و مديريت بازار:
بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخههاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواستههاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع ميباشد.
ضرورت بازاریابی:
1- افزايش نيازها و بالاخص خواستههاي روزافزون انسانها
2- کمبود منابع
2- کمبود منابع
و ...

اصول بازارشناسی, بازاریابی و مديريت بازار, بازاریابی, بازارشناسی, مدیریت بازار, انواع بازاریابی, تعريف بازاريابي,ضرورت بازاريابي, هزينه هاي بازاريابي, اهداف ارتباطات بازاريابي, مهارت هاي گفتگوي فروش, اصول بازارشناسی و بازاریابی
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید