تحقیق آثار و فواید ذکر خدا

تحقیق آثار و فواید ذکر خدا

تحقیق-آثار-و-فواید-ذکر-خدا

دانلود تحقیق با موضوع آثار و فواید ذکر خدا،
در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
آثار و فواید ذکر خدا
نفیسه فقیهى مقدس
«ذکر الهى» چون نسیم فرحبخش، حیات معنوى را به انسان هدیه مى کند; قلب خسته و افسرده انسان با «یاد خدا» طراوت مى یابد و در کشاکش مشکلات و انبوه گرفتاریها به یاد معشوق است که اطمینان و آرامش را براى جانها به ارمغان مى آورد.
انسانى که در هر لحظه به یاد خداوند و فقر و احتیاج خویش به ذات اقدس الهى و عقاب و ثواب باشد، در درون خویش راهى براى رشد و نمو رذائل اخلاقى و ارتکاب معاصى نخواهد گذاشت و همواره در صدد رشد و تعالى خویش مى باشد.
بنابراین «ذکر و یاد خدا» از مهم ترین عوامل رسیدن به قرب الهى است که انسان را از جهان ماده به عالم معنا و معنویت مى رساند. «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اذْکُرُوا اللَّهَ ذِکْرًا کَثِیرًا * وَسَبِّحُوهُ بُکْرَةً وَأَصِیلًا»



دانلود فایل


تحقیق آثار و فواید ذکر خدا

آثار و فواید ذکر خدا, تحقیق در مورد آثار و فواید ذکر خدا, دانلود تحقیق آثار و فواید ذکر خدا, دانلود رایگان تحقیق آثار و فواید ذکر خدا, پروژه آثار و فواید ذکر خدا, کار تحقیقی آثار و فواید ذکر خدا, مقاله آثار و فواید ذکر خدا, تحقیق معارف اسلامی ,,,

معارف اسلامی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
معارف اسلامی
معارف اسلامی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید