پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاریابی)

پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاریابی)

پاورپوینت-فصل-يازدهم-کتاب-بازاريابي-و-مديريت-بازار-الوداری-(چگونگي-ايجاد-خلاقيت-در-مديريت-بازاریابی)

دانلود پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي،
در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعريف خلاقيت
انواع رفتارهاي خلاق
فرق خلاقيت و نوآوري
خلاقيت و نوآوري در بازاريابي
روش هاي بهسازي محصولات
روش مشکل زدايي
روش دلخواه
روش زنجيره مصرف
بالاترين سطح خلاقيت و نوآوري
مراحل توليد محصول جديد
ايجاد ايده ها
غربال نمودن ايده ها
پرورش و آزمون ايده ها
تعيين استراتژي بازاريابي
تجزيه و تحليل تجاري
آزمايش بازاريابي
تجاري نمودن محصول
دوره عمر محصول
موانع موجود بر سر راه خلاقيت
ريشه و اساس خلاقيت ها و نوآوري ها


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت 'فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي' می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل


پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاریابی)

کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,دانلود کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,فصل یازدهم کتاب بازارياب,,,

مدیریت بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید