پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (اندازه گيري کمي بازار و پيش بينی فروش)

پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (اندازه گيري کمي بازار و پيش بينی فروش)

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-بازاريابي-و-مديريت-بازار-الوداری-(اندازه-گيري-کمي-بازار-و-پيش-بينی-فروش)

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش،
در قالب ppt  و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

عوامل موثر بر پيش بيني تقاضا
معايب برآورد بيشتر از ميزان واقعي تقاضا
تعاريف فروش
سهم بازار و انواع آن
انواع بازارها
مدلهاي پيش بيني
مدل بدون پيش بيني تغيير
مدل پيش بيني با درصد تغيير
مدل ميانگين متحرک ساده
مدل ميانگين متحرک موزون
مدل نمو هموار ساده
مدل نمو هموار هلت- وينترز
مدل پيش بيني باکس و جنکينز
مدل پيش بيني اقتصادسنجي
مدل دلفي
روش استفاده ازديدگاه مجموعه مديران
روش  استفاده از نقطه نظرات فروشندگان
مدل بررسي قصد خريداران
شرايط استفاده از مدل بررسي قصد خريداران
مدل شبيه سازي آزمايش بازار
مدل تست بازار
مدل تلفيقي
تعیین بازار سود آور


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت 'فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش' می باشد که در حجم 33 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل


پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (اندازه گيري کمي بازار و پيش بينی فروش)

کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,دانلود کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,فصل پنجم کتاب بازاريابي

مدیریت بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید