تحقیق نحوه گذر از روش تجارت سنتي به تجارت الكترونيكي در بازرگاني خارجي ايران

تحقیق نحوه گذر از روش تجارت سنتي به تجارت الكترونيكي در بازرگاني خارجي ايران

تحقیق-نحوه-گذر-از-روش-تجارت-سنتي-به-تجارت-الكترونيكي-در-بازرگاني-خارجي-ايران

دانلود تحقیق با موضوع نحوه گذر از روش تجارت سنتي به تجارت الكترونيكي در بازرگاني خارجي ايران،
در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
نحوه گذر از روش تجارت سنتي به تجارت الكترونيكي در بازرگاني خارجي ايران
چكيده
در اين مقاله سعي شده است تا راهكارهائي به منظور سوق دادن تجارت سنتي در ايران به سمت تجارت الكترونيكي ارائه گردد. دراين راستا ضمن نگاهي به مفاهيم اين تجارتها، روند گسترش تجارت الكترونيكي در جهان و گريز ناپذير بودن استفاده از آنها بررسي گرديده است. همچنين با استفاده از تجربه هاي برخي كشورها و در نظر داشتن سياستهاي كشوري، روشهائي براي راه اندازي و گسترش تجارت الكترونيكي ارائه گرديده است.
كلمات كليدي
تجارت سنتي، تجارت الكترونيكي، بازرگاني خارجي.
1- مقدمه
بسياري از متخصصين در زمينه هاي مختلف باور دارند كه در سالهاي اخير انقلابي در زمينه اطلاعات به وقوع پيوسته كه جهان را در بسياري از جنبه هاي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي، سياسي و نظائر آن دستخوش تحولات عظيمي نموده است. برخي عقيده دارند كه اين مطلب باعث وارد شدن جهان در عصر بزرگي از اطلاعات شده، بطوريكه تاثيرات عميقي در روابط افراد، شركتها و دولتها در زمينه هاي ياد شده داشته است .
در اينراستا، تاثير عنوان شده در زمينه اقتصادي بسيار چشمگير است. مبادلات تجاري بين افراد با يكديگر، شركتها با هم، افراد با شركتها و نيز دولتها حالت سنتي خود را كه بر پايه مدارك و اسناد كاغذي بوده رها كرده و به سمت انجام آنها با استفاده از تكنولوژي جديد حركت مي كند. ويژگيهاي تجارت به روش جديد باعث شده كه با عقب افتادن از اين حركت، نتيجه اي جز منزوي شدن در عرصه اقتصادي حاصل نيايد .
در مقاله حاضر، ابتدا نگاهي به مفهوم تجارت سنتي و سپس الكترونيكي شده و ويژگيهائي از هر كدام مطرح گرديده است ...




دانلود فایل


تحقیق نحوه گذر از روش تجارت سنتي به تجارت الكترونيكي در بازرگاني خارجي ايران

تجارت سنتي و تجارت الكترونيكي , تحقیق در مورد تجارت سنتي و تجارت الكترونيكي , دانلود تحقیق تجارت سنتي و تجارت الكترونيكي , دانلود رایگان تحقیق تجارت سنتي و تجارت الكترونيكي , پروژه تجارت سنتي و تجارت الكترونيكي , مقاله تجارت سنتي و تجارت الكترون

حسابداری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید