تحقیق مدیریت کیفیت جامع TQM

دینا فایل "|" جدیدترین فایل ها "|" تماس با ما

تحقیق مدیریت کیفیت جامع TQM

تحقیق مدیریت کیفیت جامع TQM

تحقیق-مدیریت-کیفیت-جامع-tqmدانلود تحقیق با موضوع مدیریت کیفیت جامع TQM،
در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
قابل » و « استحكام » درنگرش سنتي، كيفيت محصولات در پرتو ويژگيها و صفات فيزيكي آن از قبيل
را مورد بررسي مجدد « كيفيت » ارزيابي مي شود، ولي امروزه بسياري از شركتها مفهوم « اعتماد بودن
،« نيازها » قرار داده اند . اين شركتها متوجه شده اند كه مطلوبترين و موفقترين محصول در جهان اگر
محسوب نم ي شود. مفهوم جديد كيفيت « ايده آل » را برآورد نكند « انتظارات مشتريان » و « خواسته ها »
است. امروزه توجه به كيفيت ديگر « كنترل » و « اجرا » ، « سازماندهي » مستلزم استراتژيهاي جديد د ر
منحصرأ بر عهده گروه كوچكي از افراد كه عملكرد را تحت نظر مي گيرند و محصولات معيوب را از
خط مونتاژ جدا مي كنند نيست. امروزه تمام كاركنان سازمان عناصر مؤثر در كيفيت محسوب ميشوند.
براي «TQM ، مديريت كيفيت جامع » در چند دهه گذشته بسياري از سازمانها به اهميت استراتژيك
مي تو انند در ( TQM) سلامت سازماني خود پي برده اند، آنها دريافته اند كه با مديريت جامع
بازارهاي داخلي و بين المللي رقابت كرده و باقي بمانند . مديريت كيفيت جامع نه تنها بسوي بهره وري
و ارزش افزوده بيشتر ( نتيجه گرائي )، استانداردهاي بالاتر، سيستم ها و رويه هاي بهبود يافته، انگيزش
بهتر كاركنان سازمان و رضايت بيشتري مشتري رهنمون ميشود، بلكه سبب هزينه هاي كمتر و صرفه
جويي نيز ميگردد . يعني كيفيت با مؤثرترين هزينه ها بدست ميآيد . در نتيجه فرآي ند مستمر و فراگيري
براي بهبود كيفيت آغاز ميشود. براي بهبود كيفيت كافيست مشكلات كيفي و خطاها مورد توجه قرار
گيرند و هدايت شوند تا مكانيزمي بوجود آيد كه تهديدات به فرصتهايي براي بهبود و جذب مشتريان
تبديل شود . هر گاه يك مشتري ناراضي شود . موجب ميگردد كه حسن شه رت سازمان از بين برود و
همچنين سبب ميشود كه تلاش بيشتري توسط افراد سازمان انجام گيرد تا ابتدا مشخص شود كه چه
چيزي موجب ايراد و نارضايتي مشتريان شده است و سپس براي تصحيح آنچه كه باعث ايراد شده
است اقدام شود . اين تجربيات غير راضي كننده، هزينه هاي مازاد را براي سازمان ايجاد خواهد كرد كه
مستقيمًا بر عملكرد سطوح پايين تر تأثير مي گذارد و سطح توانايي حضور در بازار را كاهش ميدهد.
كه « مديران » است؟ اين پرسش به تدريج و به ويژه براي « عادلانه » و « مناسب » ،« صحيح » چه چيزي
اخلاق در » . تأثير گذار خواه د بود از اهميت بيشتري برخوردار ميشود « مردم و جامعه » تصميماتشان بر
بر اين اساس كه روابط ما با اعضاي جامعه اي كه در آن فعاليت و حضور داريم « سازمان و مديريت
چگونه است و چگونه بايد متمركز گردد، استواراست . بدون ترديد مهم ترين و حساس ترين مساله در
است. اگر ما كارمند خود « عملكرد اجتماعي » و « عملكرد اقتصادي » بين « ايجاد تعادل و توازن » مديريت
را كه ٢٨ سال خدمت كرده اما اكنون مورد نياز نمي باشد اخراج كنيم هزينه ها كاهش مي يابد ولي
ممكن است زندگي او را متلاشي كنيم . اگر مصرف كننده را در جريان نقص موجود در محصول
نگذاريم هزينه هاي ضمانت ك اهش مي يابد ولي چه بسا ضررهاي جبران ناپذيري به وي تحميل شود .
اگر ما توزيع كنندگان كالاي خود را با ارسال مستقيم كالا از كارخانه به خرده فروشان از چرخه توليد
و توزيع حذف كنيم، سود افزايش مي يابد اما اين كار چه بسا آنان را از صحنه تجارت بيرون خواهد
امروزه از مسايلي نظير ارتشاء، دزدي و تباني و ... فراتر ميرود . « اخلاق در مديريت و سازمان » . راند
هنگام مواجهه با چنين مسائلي چگونه بايد تصميم گيري كرد ...


دانلود فایل


download

مدیریت کیفیت جامع TQM , تحقیق مدیریت کیفیت جامع TQM , دانلود مقاله در مورد مدیریت کیفیت جامع TQM , دانلود تحقیق مدیریت کیفیت جامع TQM , مقاله در موردمدیریت کیفیت جامع TQM , پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع TQM , پروژه مدیریت کیفیت جامع TQM , تحقیق

سایر گرایش های مدیریت

تحقیق مدیریت کیفیت

سایر گرایش های مدیریت

تحقیق مدیریت کیفیت

سایر گرایش های مدیریت

مديريت کيفيت فراگير TQM

سایر رشته های فنی مهندسی

تحقیق مدیریت کیفیت

سایر گرایش های مدیریت

تحقیق مدیریت کیفیت

سایر گرایش های مدیریت

تحقیق مدیریت کیفیت

سایر گرایش های مدیریت

دسترسی سریع

دینا فایل

هدف ما در دینا فایل ارائه بهترین فایل ها در بستری امر و مطمئن برای کاربرانی که نیاز به فایل هایی ارزشمند دارند. جهت ارتباط با ما با ای دی تلگرامی زیر در ارتباط باشید @hi_helper