پاورپوینت لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب

پاورپوینت لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب

پاورپوینت-لزوم-تغییر-نگرش-به-نگرش-سیستمی-در-طرح-شهاب

دانلود پاورپوینت با موضوع لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:

امروزه یکی از مشکلات و مسائل پیش روی کشورهای توسعه نیافته و جهان سوم نبود خلاقیت و ابتکار در بین افراد آن جامعه می باشد.
یکی از راه کارهایی که کشورهایی توسعه یافته امروزی انجام داده و می دهند، رسیدگی و اهمیت به آموزش از ابتدایی ترین سطوح است.
چرا که آن ها به طور کامل دریافته اند برای انکه بتوانند در آینده همچنان به رشد خود ادامه دهند باید از پایین ترین سطح به دانش اموزان خود این خودباوری را القا نموده و آن ها را در راستای توانایی های خود سوق دهند در همین راستا اکثر کشورهای موفق دنیا برنامه هایی را برای پرورش استعدادهای کودکان خود دارند. یکی از مهم ترین این اقدامات القای خودباوری می باشد. چراکه امروزه اثبات شده است که انسان ها قادر به انجام هر کاری می باشند البته به شرط ان که به این باور برسند که می توانند. این باور در همان دوران کودکی و رفته رفته در دوران دبستان به کودک القا می گردد به طوری که اکثر باورهایی که در دوران بزرگی کودک وجود دارد، از همان باورهایی است که در دوران کودکی برای آن ایجاد شده است
به عبارت دیگر اگر کشوری بخواهد آینده خود را درست بسازد باید باورهای کودکان امروزی خود را درست بسازد

متاسفانه در جامعه ما به دلیل برنامه ریزی نادرست آموزشی کودکان از همان دوران کودکی با باورهای غلط رشد می کنند.
دو مورد از مهم ترین مکان هایی که کودک در آن آموزش می بیند شامل منزل و مدرسه است. اگر امروزه به اطراف خود توجه کنیم مشاهده می کنیم که چه باورهای نه چندان صحیحی در اکثریت جوانان کشور حاکم است. این باورها دقیقا همان القاهایی است که در دهه های گذشته و در دوران کودکی آن ها شکل گرفته است.
باورهایی از قبیل مقایسه با سایر همسالان، عباراتی همچون تو نمی توانی، پول مگه علف خرسه و...
این باورهای غلط امروزه بلای جان کشور ما شده است به طوری که در اکثر مواقع دیده می شود که جوانان هیچ گونه برنامه مشخصی برای خود اینده خود ندارند چراکه از کودکی به آن ها درست زندگی کردن را اموزش ندادیم.
بنابر این اگر بخواهیم در دهه های آینده جوانان ما با امید و انگیزه بهتری آینده خود و کشور را رقم بزنند باید از امروز واز کودکی آ ن ها شروع به تغییر نگرش های غلط گذشته نماییم. برای این کار ابتدا مهم ترین گام تغییر نگرش خودمان است چراکه که کودکان ما آیینه تمام نمای خود ما هستند حال چه به عنوان والدین و چه به عنوان معلم..
در حقیقت برای تربیت صحیح فرزندان این مرزو بوم ابتدا باید خودمان ترتبت شویم چراکه کودکان بیشتر رفتار و عملکرد بزرگان خود را مشاهده می کنند نه صحبت های آنان را ...


توضیحات:
این فایل قابل ارائه و مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی جهت آموزش و یادگیری بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.
دانلود فایل


پاورپوینت لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب

دانلود پاورپوینت لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب , پاورپوینت در مورد لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب تحقیق لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب , پاورپوینت درباره لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب

دانش آموزی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
انواع فایلهای دانلودی و دانشگاهی
انواع فایلهای دانلودی و دانشگاهی
گزارش کار آموزی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید