پاورپوینت نظریه یادگیری سازنده گرایی (سازندگی)

پاورپوینت نظریه یادگیری سازنده گرایی (سازندگی)

پاورپوینت-نظریه-یادگیری-سازنده-گرایی-(سازندگی)

دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه یادگیری سازنده گرایی (سازندگی)،
در قالب ppt و در 30  اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تعریف سازنده گرایی
یادگیری معنادار از نظر سازنده گرایی
طراحی آموزش و تدريس بر اساس نظریه ساختن گرايي
رويكرد ساختن گرايي و ویژگی معلم معتقد به این نظریه
ارزشيابي با رويكرد ساختن گرايي
محیط آموزشی ساختن گرا
محیط آموزشی ساختن گرا از نظرجاناسن
انواع نظریه های سازنده گرایی
سازنده گرایی روان شناختی یا درون زاد
سازنده گرایی برون زاد
سازنده گرایی اجتماعی یا د یالکتیکی
سازنده گرایی رادیکال
شناخت موقعیتی در مقابل شناخت کلی
کاربردهای آموزشی نظریه های سازنده گرایی
شاگردی شناختی
آموزش بالا به پایین
سنجش تکوینی
رهنمود های ویژه درباره نظریه های سازنده گرایی
مزایای بهره گیری از معلم سازنده گرا
منابع


قسمتی از متن پاورپوینت:
سازندگی یا سازنده گرایی، ریشه در اندیشه های علمی و فلسفی دانشمندانی همچون پیاژه، ویگوتسکی، روانشناسان  گشتا لتی، برونر و به و یژه جان دیوئی  دارد ؛ که بر نقش فعال یاد گیرنده در درک و فهم و ساختن دانش و علم تاکید کرده اند. 

سازنده گرایی بر اساس واژه نامه روانشناسی آکسفورد: «اندیشه ای است که طبق آن ادراکات، یادها و سایر ساخت های ذهنی پیچیده به طور فعال توسط فرد در ذهن او ساخته می شود؛ نه این که از بیرون به درون ذهن راه یابد.

یادگیری معنادار از نظر سازنده گرایی: هر یک از یادگیرندگان بر اساس تجارب شخصی خود ، یک تفسیر شخصی از جهان می سازد و بر این باور است که دانش یک شخص به شخص دیگر قابل انتقال نیست؛ زیرا دانش حاصل تفسیر شخصی از تجارب است که تحت تاثیر عوامل مختلف چون : سن، جنس، نژاد و قومیت می باشد.

هدف نهايي ساختن گرايي، حمايت از دانش آموزان است تا در آن ها مهارت حل مسئله، تفكرانتقادي، تجزيه و تحليل، آفرينش و ارزشيابي را تقویت کند ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ' نظریه یادگیری سازنده گرایی (سازندگی)' می باشد که در حجم 30 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل


پاورپوینت نظریه یادگیری سازنده گرایی (سازندگی)

ديدگاههاي برنامه ريزي درسي,دیدگاه ماورای فردی,نظريه ماوراي فردي,برنامه هاي آموزشي ماوراي فردي,آموزش و پرورش والدورف,آموزش و پرورش متلاقی,فنون آموزش و پرورش متلاقی,پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي,پاورپوینت دیدگاه ماورای فردی

علوم تربیتی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
روانشناسی و علوم تربیتی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید