تحقیق سه دهه بحران افغانستان، عدم استقلال دولت‌ های حاکم

تحقیق سه دهه بحران افغانستان، عدم استقلال دولت‌ های حاکم

تحقیق-سه-دهه-بحران-افغانستان-عدم-استقلال-دولت‌-های-حاکم

دانلود تحقیق با موضوع سه دهه بحران افغانستان، عدم استقلال دولت‌‌های حاکم،
در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

اشاره
مراحل بحران و تحولات سه دهة اخير
كودتاي كمونيستي
وقوع انقلاب مردمي و اشغال افغانستان توسط شوروي
پيروزي مجاهدين و ناكامي در تشكيل دولت كارآمد
ظهور پديدة بنيادگرايي و امارت ناكارآمد طالبان
اشغال افغانستان توسط آمريكا و متحدانش
عدم توجه دولت به‌ آراي مهاجرين خارج از كشور در انتخابات


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
اين نوشتار درصدد آن است كه با تحليل گذراي اوضاع سياسي، اجتماعي و نظامي سه دهه‌‌ي بحران و تحولات اخير افغانستان، بگونة آثار و پي‌آمدهاي آن‌ها را در قالب ناامني‌ها، عقب‌ماندگي‌ كشور، عدم استقلال و ناكارآمدي دولت‌هاي حاكم و ...، در شش مرحله به تصوير بكشد، تا به صورت غير مستقيم اين پيشنهاد را مطرح كند كه در راستاي استقلال همه جانبة كشور و احترام به حقوق، از جمله حق انتخاب سياسي آحاد ملت، از هر تلاشي نبايد دريغ كرد. تبيين اين موضوع را با طرح سؤالات ذيل پي‌ مي‌گيريم.:
1ـ از به راه انداختن کودتا و اشغال افغانستان چه دست‌آوردی نصيب دولت شوروي شد؟
2ـ آيا رهبران جهادي بعد از بيرون راندن قواي شوروي و اضمحلال دولت دست نشانده‌‌ي آن، به اهداف نهايي يعني تشکيل دولت و يا شوراي انقلاب، نهايتاً استقلال و حکومت جمهوري اسلامي رسيدند؟ اگر به آن اهداف نرسيده‌اند علت آن چه بوده است؟
3ـ وقتي گروه طالبان %80 درصد افغانستان را به تصرف خود درآوردند و چند صباحي هم به حکومت رسيدند اين تصرف و حکومت چه تبعات و پيامدهاي را براي ملت شريف و نجيب افغانستان در پي‌داشت، يا بگوييم براي ملت چه ارمغاني داشت؟
و ...
دانلود فایل


تحقیق سه دهه بحران افغانستان، عدم استقلال دولت‌ های حاکم

افغانستان, طالبان, اشغال افغانستان, بحران ها و تحولات افغانستان, بحران افغانستان, مراحل بحران افغانستان, تحولات سه دهه اخیر افغانستان, نظام سیاسی افغانستان, جنگ شوروی در افغانستان, معماران سه دهه بحران افغانستان, تحقیق افغانستان

علوم سیاسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
کتب علوم جفر و رمل
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید