پاورپوینت احکام محتضر

پاورپوینت احکام محتضر

پاورپوینت-احکام-محتضر

دانلود پاورپوینت با موضوع احکام محتضر،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
حضرت آقا ( حفظه الله ):
عزیزان من ! هدف اصلی دشمنان -چه خارجی ، چه دشمنان دورو و منافق داخلی - عبارت است از نفی حکومت دینی و حکومت اسلام ؛ اصل قضیه برای اینها این است و به کمتر از این هم راضی نیستند . تا وقتی مسئولان کشور به مبانی دین و اسلام و فقاهت پایبندند اینها در این کشور نمی توانند کاری بکنند .
 مسلمانی را که محتضر است یعنی در حال جان دادن است مرد باشد یا زن ، بزرگ باشد یا کوچک ، باید به پشت بخوابانند به طوری که کف پاهایش به طرف قبله باشد و اگر خواباندن او کاملا به این طور ممکن نیست بنابر احتیاط واجب تا اندازه ای که ممکن است باید به این دستور عمل کنند و چنانچه خواباندن او به هیچ قسم ممکن نباشد به قصد احتیاط او را رو به قبله بنشانند و اگر هم نشود باز به قصد احتیاط او را به پهلوی راست یا به پهلوی چپ ، رو به قبله بخوابانند.

 رو به قبله کردن محتضر بر هر مسلمانی واجب است و اجازه گرفتن از ولی او لازم نیست.
مستحب است :
شهادتین و اقرار به امامت  12 امام علیهم السلام و سایر عقاید حقه را به محتضر طوری تلقین کنند که بفهمد.
کسی که سخت جان می دهد ، اگر ناراحت نمی شود به جایی که نماز می خوانده ببرند.
این دعاها را طوری به محتضر تلقین کنند که بفهمد:
اللهم اغفرلی الکثیرمن معاصیک و اقبل منّی الیسر من طاعتک یا من یقبل الیسر و یعفو عن الکثیرإقبل منّی الیسر و اعف عنی الکثیرانک انت العفو الغفور ، اللهم ارحمنی فانک رحیم.
دانلود فایل


پاورپوینت احکام محتضر

احکام محتضر, دانلود پاورپوینت احکام محتضر, پاورپوینت در مورد احکام محتضر, تحقیق احکام محتضر, پاورپوینت درباره احکام محتضر, پاورپوینت راجع به احکام محتضر, پاورپوینت آماده احکام محتضر, تحقیق در مورد احکام محتضر, ppt

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید