پاورپوینت مدارس مروج سلامت

پاورپوینت مدارس مروج سلامت

پاورپوینت-مدارس-مروج-سلامت

دانلود پاورپوینت با موضوع مدارس مروج سلامت،
در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
امروزه سرمایه گذاری بر روی سلامت نوجوانان ،جوانان ومدارس در محیطهای آموزشی به عنوان یکی از مهمترین مداخلات نظامهای سلامت مطرح بوده به نحوی که این مهم در قالب یک برنامه فراگیر به نام ” مدارس مروج سلامت“ در حوزه ارتقای سلامت مدارس توسط سازمان جهانی بهداشت (who) توصیه شده است.
ابتدادرسال 2001 میلادی سازمان جهانی بهداشت در تعاملی چند جانبه با دست اندر کاران بین المللی ذینفع ،برنامه مراقبت مدرسه محور را آغاز نمود که هدف عمده این نظام مراقبت ،روز آمد نمودن اطلاعات سلامت در دانش آموزان ،والدین و کارکنان مدارس بود.
در دسامبر 2005 میلادی نشست مشورتی در مورد مدارس مروج سلامت در منطقه مدیترانه شرق (EMRO) برگزار گردید،در این نشست کارشناسان حوزه سلامت مدارس وسایر مدیران مربوطه از کشورهای مدیترانه شرقی شرکت داشته وبا تبادل تجربیات درمورد ارتقای سلامت در مدارس در بین کشورها ودستیابی به بهترین رویکرد در زمینه طراحی شبکه مدارس مروج سلامت بحث و تبادل نظر نمودند. این برنامه به صورت پایلوت در ایران با همکاری وزارت بهداشت ووزارت آموزش و پرورش در سطح مدارس کشورازسال تحصیلی (90-89) آغاز شده (در سال گذشته تعداد مدارس مجری در شهرستان :2مدرسه – در سال تحصیلی جدید تعداد مدارس مجری :کل کشور=12500،استان قزوین :300،شهرستان بوئین زهرا:30)که امید است با افزایش پوشش این برنامه شاهد ارتقاء سلامت در گروه سنی نوجوانان و جوانان باشیم.
تعریف HPSمدارس مروج سلامت:

 مدارس مروج سلامت به منزله یک نظام برای ارتقای سلامت است که با مشارکت فعالانه اولیاء ،مربیان و دانش آموزان و با رویکرد توانمند سازی دانش آموزان در زمینه مراقبت از خود ، فرهنگ خود مراقبتی ( Selfcare)و آموزش همسانان و همسالان ، منجر به افزایش ظرفیت ها و توانمند سازی مردم در مورد سالم زندگی کردن ، سالم کارکردن و آموزش با کیفیت خواهد شد.
دانلود فایل


پاورپوینت مدارس مروج سلامت

روانشناسی , علوم تربیتی , مدارس مروج سلامت, دانلود پاورپوینت مدارس مروج سلامت, پاورپوینت در مورد مدارس مروج سلامت, تحقیق مدارس مروج سلامت, پاورپوینت درباره مدارس مروج سلامت, پاورپوینت راجع به مدارس مروج سلامت, پاورپوینت آماده مدارس مروج سلامت, تحقیق ,,,

روان شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید