پاورپوینت رابطه بین انگیزه کلمات مصطلح الکترونیکی و ویژگی های پیام: دیدگاه فرستنده

پاورپوینت رابطه بین انگیزه کلمات مصطلح الکترونیکی و ویژگی های پیام: دیدگاه فرستنده

پاورپوینت-رابطه-بین-انگیزه-کلمات-مصطلح-الکترونیکی-و-ویژگی-های-پیام-دیدگاه-فرستنده

دانلود پاورپوینت با موضوع رابطه بین انگیزه کلمات مصطلح الکترونیکی و ویژگی های پیام: دیدگاه فرستنده،
در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه
ویژگی های شناختی و عاطفی پیام های WOM
انگیزه مشارکت در E-WOM
ارتباط بین انگیزه و ویژگی های پیام
جدول1. مثال ویژگی های شناختی و عاطفی پیام های e-WOM
توسعه مفهومی
چهارچوب مفهومی
خوداصلاحی مثبت
مزاياي اجتماعي
مشورت خواهی
نگرانی برای سایر مصرف کنندگان
کمک به شرکت
تخلیه احساسات منفی
و ...


توضیحات:
این تحقیق، نحوه ارتباط انگیزه های خاص با ویژگی های مختلف پیام eWOM را بررسی می کند. این موضوع از دیدگاه فرستنده در هر دو زمینه مثبت و منفی eWOM مورد مطالعه قرار می گیرد. پاسخ نمونه آماری 201 مصرف کننده که یک پیام آنلاین درباره یک سرویس مالی را در 12 ماه گذشته پست کرده بودند، از طریق پیمایش اینترنتی جمع آوری شد.

نتایج نشان داد که ویژگی های شناختی و عاطفی پیام ها با انگیزه های مختلف برای درگیرشدن در eWOM ارتباط داشت که بین پیام های مثبت و منفی متفاوت بوده است. مدیران باید به جای فقط مثبت بودن یک پیام، مصرف کنندگان را تشویق به اشتراک گذاری اطلاعات واقعی مثبت تر و مرتب سازی بررسی های اینترنتی بر مبنای موضوع کنند.
دانلود فایل


پاورپوینت رابطه بین انگیزه کلمات مصطلح الکترونیکی و ویژگی های پیام: دیدگاه فرستنده

پیام های WOM,ویژگی های پیام های WOM,انگیزه مشارکت در E,WOM,توسعه مفهومی,چهارچوب مفهومی,خوداصلاحی مثبت,مزاياي اجتماعي مشورت خواهی,تحقیق پیام های WOM,مقاله پیام های WOM,پاورپوینت پیام های WOM

مدیریت بازاریابی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید