تحقیق صهيونيسم، بستر تروريسم

تحقیق صهيونيسم، بستر تروريسم

تحقیق-صهيونيسم-بستر-تروريسم

دانلود تحقیق با موضوع صهيونيسم، بستر تروريسم،
در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
جلوه هاي خشونت درمنطقه خاورميانه بويژه فلسطين و عراق كه منشأ آن را بايد حركت سياسي صهيونيسم دانست جان ساكنان اين منطقه را بي مقدار و روح آنان را بيمار كرده است.
در روزها و هفته هاي گذشته مردم جهان و منطقه خاورميانه شاهد بالا گرفتن دامنه خشونت و كشتار در اين منطقه هستند و ظرف دو هفته گذشته بيش از 30 فلسطيني در مناطق خودگردان ونزديك به 400 تن از مردم عراق در اين كشور كشته شدند.
درست است كه مطابق فلسفه سياسي حكيمان و فيلسوفاني چون افلاطون، ارسطو، فارابي، و هگل، خشونت از درون انسان آغاز مي شود. اما امروزه خشونت شكل توسعه يافته اي به خود گرفته است كه ريشه آن به گروه ها، دولت ها، جريان ها و حركت هاي سياسي از جمله حركت صهيونيسم برمي گردد و ارتباط ويژه اي به جغرافياي سياسي مناطق جهان و اهميت اين مناطق بويژه خاورميانه دارد.
حركت صهيونيسم بارزترين ريشه انواع خشونت مانند قتل و ترور و آدم ربايي سازمان يافته است كه در انتقال و تحميل جنگ بر ساكنان منطقه خاورميانه از جمله فلسطين و عراق نقش اساسي دارد.
اين حركت كه در قرن 19ميلادي پديدار شد و جلوه سياسي و عيني آن در قرن 20 در «رژيم اسراييل» نمود پيدا كرد با تشكيل شبكه هاي تروريستي و حمايت مالي و تداركاتي از تروريست ها در انتقال خشونت به خاورميانه نقش اول را ايفا كرده و با توسعه جغرافياي خشونت، «تروريسم سازمان يافته دولتي» را به وجود آورده است.
هدف حركت صهيونيسم از دادن صورت دولتي، منطقه اي و بين المللي به تروريسم و اعمال خشونت در فلسطين و عراق سرگرم كردن ساكنان اين مناطق به درگيري دايم و محروم نگه داشتن مسلمانان بويژه شيعيان از توسعه علمي و فرهنگي است.
از نمونه هاي بارز اثبات كننده هدف يادشده نظريه مهار دو جانبه است كه در قالب تحريم اقتصادي، علمي و تكنولوژي عليه برخي كشورهاي اسلامي مانند ايران و سوريه از طرف تندروهاي هيئت حاكمه آمريكا به عنوان بخشي از سران حركت صهيونيسم اعمال مي شود ...


دانلود فایل


تحقیق صهيونيسم، بستر تروريسم

صهيونيسم, بستر تروريسم, تحقیق در مورد صهيونيسم, بستر تروريسم, دانلود تحقیق صهيونيسم, بستر تروريسم, دانلود رایگان تحقیق صهيونيسم, بستر تروريسم, پروژه صهيونيسم, بستر تروريسم, مقاله صهيونيسم, بستر تروريسم, مقاله در مورد صهيونيسم, بستر تروري,,,

تاریخ

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
تاریخ و ادبیات
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید