تحقیق سرشماری

تحقیق سرشماری

تحقیق-سرشماری

دانلود تحقیق با موضوع سرشماری،
در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه
با اندکی تفکر می توان متوجه شد که آمار از خانواده به عنوان کوچکترین واحد جامعه شروع می شود و در پی شهر و کشور حتی مناطق کلان جغرافیایی قاره ها و جهان را فرا می گیرد.
اگر در یک خانواده، آماری از مصرف بهینه ی مواد اولیه ی غذایی در هفته، ماه و سال داشته باشیم صرفه جویی قابل توجهی را شاهد خواهیم بود و تعمیم آن در سطح شهر و کشور رقم قابل توجهی در بودجه ی مملکت در زمینه های گوناگون اقتصادی خواهد شد. طرح برنامه های گوناگون کوتاه و دراز مدت کمترین خطا و هدر دادن سرمایه گذاری ها را به همراه خواهد داشت. نه دچار کمبود و گرانی و نه مواجه با فراوانی بیش از حد و ورشکستگی سرمایه گذار خواهیم شد.
آشنا شدن به تاریخچه ی سرشماری و آمارگیری های گوناگون به مصداق «تاریخ چراغ راه آینده است»، تجربه های ارزشمندی را به مسئولان سازمان های مربوطه ارائه خواهد کرد.
سرشماری عبارت است از شمارش و محاسبه تعداد کل نفرات یا اشیای مورد نظر مانند تعداد کل نفراتی که در یک کشور زندگی می‌کنند. سرشماری محدود به انسانها نیست و ممکن است شامل محصولات و کارگاه‌های صنعتی و کشاورزی نیز شود.
تفاوت سرشماری با آمارگیری در این است که در سرشماری تعداد کل اعضای جامعه مورد نظر تک به تک شمارش و کنترل می‌شوند. اما در آمارگیری معمولا درصد کوچکی از جامعه مورد مطالعه به عنوان نمونه آماری مورد مطالعه قرار می‌گیرند و سپس نتایج حاصله به کل جامعه مورد نظر تعمیم داده می‌شود.....               

دانلود فایل


تحقیق سرشماری

سرشماری, تحقیق در مورد سرشماری, دانلود تحقیق سرشماری, دانلود رایگان تحقیق سرشماری, پروژه سرشماری, مقاله سرشماری, مقاله در مورد سرشماری, پروژه در مورد سرشماری, پایان نامه سرشماری, پاورپوینت,word ,ورد,رایگان,آمار

آمار

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید