تحقیق تبليغات اينترنتي در ايران

تحقیق تبليغات اينترنتي در ايران

تحقیق-تبليغات-اينترنتي-در-ايران

دانلود تحقیق با موضوع تبليغات اينترنتي در ايران،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.



بخشی از متن تحقیق:
- مقدمه
در كتب و متون مختلف تعاريف متعددي از تبليغات آمده است. بطور مثال مي‌توان به تعاريف ذيل اشاره كرد. تبليغات ‌فرآيند روشمند ارايه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد كالاها و خدمات‌ به‌ مشتريان‌ و ترغيب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌‌كنندگان‌ به‌ خريد كالاها و خدمات مي‌باشد (متولي 1372) و يا در تعريفي ديگر تبليغات را، ارائه غير شخصي اطلاعات كه معمولاً براي آن پول پرداخت مي‌شود و اغلب با هدف ترغيب براي خريد كالاها، خدمات و يا ايده از سوي افرادي مشخص و توسط رسانه‌هاي مختلف انجام مي‌پذيرد، تعريف نموده‌اند (تافلينگر 1996). همان طور كه در تعريف بالا اشاره شد، تبليغات از طريق رسانه‌هاي مختلفي انجام مي پذيرد، كه از آن جمله مي‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، راديو، تلويزيون و ... اشاره نمود. چندي است كه رسانه اينترنت به جمع رسانه‌هاي مورد استفاده تبليغات اضافه شده است. رشد تبليغ در اينترنت نسبت به تبليغ در رسانه‌هاي سنتي، از سرعت بسيار بيشتري برخوردار بوده است چرا كه پس از گذشت 38 سال از پيدايش راديو، تعداد استفاده‌كنندگان آن به 50 ميليون نفر رسيد، تلويزيون 13 سال پس از پيدايش اين حد نصاب را كسب كرد و اما اينترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به اين حد نصاب دست پيدا كند (فاكس 1999). اين مقاله سعي دارد راهكارهايي را جهت استفاده از تبليغات اينترنتي در ايران ارائه نمايد ....
دانلود فایل


تحقیق تبليغات اينترنتي در ايران

تبليغات, اينترنت , ايران, تحقیق تبليغات اينترنتي , دانلود تحقیق در مورد تبليغات اينترنتي , دانلود تحقیق تبليغات اينترنتي , تحقیق در موردتبليغات اينترنتي , پاورپوینت تبليغات اينترنتي , دانلود مقاله تبليغات اينترنتي , تحقیق آماده در مورد تبليغ,,,

سایر گرایش های مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید