دینا فایل / تحقیق چگونه ميتوانم اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و پرسش مهر دانش آموزان را بهبود بخشم؟
تحقیق چگونه ميتوانم اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و پرسش مهر دانش آموزان را بهبود بخشم؟
تحقیق چگونه ميتوانم اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و پرسش مهر دانش آموزان را بهبود بخشم؟
دانلود تحقیق با موضوع تحقیق چگونه ميتوانم اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و پرسش مهر دانش آموزان را بهبود بخشم؟،
در قالب word و در 49 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
در قالب word و در 49 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول:
مقدمه
بیان مسئله
فرضیه
توصیف وضعیت موجود
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدف و ضرورت انتخاب روش
مقدمه
بیان مسئله
فرضیه
توصیف وضعیت موجود
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدف و ضرورت انتخاب روش
فصل دوم:
جمعآوري اطلاعات (شواهد 1)
پیشینه تحقیق
اهداف فعالیتهای غیررسمی در مدرسه
ویژگیهای فعالیتهای غیررسمی در مدرسه
نگاهی به فعالیتهای مکمل و فوق برنامه در چند کشور
اهداف فعالیتهای غیررسمی در مدرسه
ویژگیهای فعالیتهای غیررسمی در مدرسه
نگاهی به فعالیتهای مکمل و فوق برنامه در چند کشور
جمعآوري اطلاعات (شواهد 2)
تحلیل اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی و اجراي راه موقتی
ارزیابی اجرا و جمع آوری شواهد اطلاعات (شواهد 2)
انتخاب راه جدیدتر و ارزشیابی راه جدید
تحلیل اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی و اجراي راه موقتی
ارزیابی اجرا و جمع آوری شواهد اطلاعات (شواهد 2)
انتخاب راه جدیدتر و ارزشیابی راه جدید
فصل سوم:
جمع آوری اطلاعات (شواهد 3)
تحلیل اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی
طرح تهیه جدول زمانبندی مسابقات
انتخاب راه جدید تر و ارزشیابی راه جدید
طرح شاخههای موازی
طرح ارزشیابی توصیفی فعالیتهای پرورشی
طرح تقدیر از دانش آموزان مسئول، برگزیده، شرکت کننده در مسابقات
طرح استفاده از دانش اولیا و همکاران
طرح استفاده از اوقات فراغت تابستانی
نتیجهگیری
چکیده
پیشنهادات
فهرست منابع و مآخذ
جمع آوری اطلاعات (شواهد 3)
تحلیل اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی
طرح تهیه جدول زمانبندی مسابقات
انتخاب راه جدید تر و ارزشیابی راه جدید
طرح شاخههای موازی
طرح ارزشیابی توصیفی فعالیتهای پرورشی
طرح تقدیر از دانش آموزان مسئول، برگزیده، شرکت کننده در مسابقات
طرح استفاده از دانش اولیا و همکاران
طرح استفاده از اوقات فراغت تابستانی
نتیجهگیری
چکیده
پیشنهادات
فهرست منابع و مآخذ
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
انسان موجودی است که دارای تواناییهایی است که به مدد استفاده از قدرت تعقل و تفکر ميتواند به شکوفایی برسد. تربیت جامع و همه جانبه مستلزم بوجود آوردن شرایط مناسب برای رشد تمام ابعاد شخصیت انسان و شکوفا شدن تواناییها و استعدادهای بالقوهای است که خدای مهربان در وجود انسان به صورت فطری قرار داده است. یکی از مهمترین مکانهای پرورش استعدادها و تواناییهای دانشآموزان خانه دوم آنها، مدرسه است.
انسان موجودی است که دارای تواناییهایی است که به مدد استفاده از قدرت تعقل و تفکر ميتواند به شکوفایی برسد. تربیت جامع و همه جانبه مستلزم بوجود آوردن شرایط مناسب برای رشد تمام ابعاد شخصیت انسان و شکوفا شدن تواناییها و استعدادهای بالقوهای است که خدای مهربان در وجود انسان به صورت فطری قرار داده است. یکی از مهمترین مکانهای پرورش استعدادها و تواناییهای دانشآموزان خانه دوم آنها، مدرسه است.
سالهاست که مسابقات در رشتههای مختلف در مدارس برگزار ميشود و ما هر سال شاهد افزایش مسابقات و تنوع بیشتر آنها در مدارس هستیم. با نگاهی گذرا در ميیابیم که تعداد زیادی از هنرمندان، حافظان قرآن و نهج البلاغه، محققان و پژوهندگان، شاعران و نویسندگان، روزی دانشآموزی بودند که در مسابقات مدارس شناسایی و فعال شدهاند.
اگر مسابقات مدارس به صورت برنامهریزی شده، مناسب با توانمندی دانشآموزان و هدفمند صورت گیرد، چون از عناصر مختلف از قبیل تعالیم دینی، هنر، زیبایی دوستی، و ... که همه جزو کششهای فطری انسان است کمک ميگیرد ميتواند ...
تحقیق اجرای مسابقات دانش آموزی,تحقیق در مورد اجرای مسابقات دانش آموزی, چگونه ميتوانم اجرای مسابقات قرآنی فرهنگی هنری و پرسش مهر دانش آموزان را بهبود بخشم, بهبود اجرای مسابقات دانش آموزی, پرسش مهر دانش آموزی, مسابقات دانش آموزی, پرسش مهر
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید