تحقیق چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟

تحقیق چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟

تحقیق-چه-کسی-پنیر-مرا-جابه-جا-کرد؟

دانلود تحقیق با موضوع چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟،
در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
بالاخره آن روز فرا رسید. یکشنبه بود و یک روز آفتابی. با بچه های مدرسه (دوران دبیرستان) قرار گذاشته بودیم در این تاریخ دور هم جمع شویم (برای تجدید دیدار) آنجا که محبوب ترین عضو کلاس بود گفت: «شکی نیست که زندگی با آنچه در دوره مدرسه فکر می کردم خیلی متفوت از آب در آمد. خیلی چیزها عوض شده»
ناتان گفت: «قطعا این طور است». یکی از بچه ها گفت: «ولی دقت کرده اید که وقتی اوضاع تغییر می کند، ما دلمان نمی خواهد عوض شویم؟»
کارلوس جواب داد: «فکر می کنم ما در برابر تغییر مقاومت می کنیم، چون از عوض شدن می ترسیم». جسیطا گفت: «کارلوس، تو کاپیتان تیم فوتبال بودی. هیچ فکر نمی کردم حرفی راجع به ترسیدن از زبان تو بشنوم.»
آنها پس از بحث و گفتگو فهمیدند که مسیرهای زندگیشان متفاوت بوده.
همه آنها سعی کرده بودند با تغییراتی که در زندگیشان اتفاق افتاده بود به نحوی کنار بیایند و بیشترشان اعتراف کردند که راه مناسبی برای دست و پنجه نرم کردن با این تغییرات سراغ ندارند. سپس مایکل گفت: «من همیشه از تغییر        می ترسم. وقتی تغییر عظیمی در کارمان ایجاد شد، نمی دانستم چه بکنم. بناباین خود را با آن تطبیق ندادیم و تقریبا کارمان را از دست دادیم. تا اینکه داستان کوتاه با مزه ای شنیدم که همه چیز را تغییر داد» ناتان پرسید: «چطوری»
- راسش آن داستان دید من را نسبت به تغییر کردن و جابه جا شدن و یک جا نماندن عوض کرد و فهمیدم که از دست دادن بعضی چیزها باعث می شود تا انسان به سمت بدست آوردن بعضی های دیگر حرکت کند.....
دانلود فایل


تحقیق چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟

تحقیق جابجایی پنیر,,تحقیق در مورد جابجایی پنیر,,دانلود تحقیق جابجایی پنیر,,پروژه جابجایی پنیر,,مقاله جابجایی پنیر,,پایان نامه پیرامون جابجایی پنیر,,تحقیق روانشناسی جابجایی پنیر,,تحقیق روانشناسی

روان شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید