تحقیق دختران فراری

تحقیق دختران فراری

تحقیق-دختران-فراری

دانلود تحقیق با موضوع دختران فراری،
در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
دختران فراری، به دخترانی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی از خانه و خانواده شان فرار می‌کنند و به جامعه پناه می‌برند. به گفتهٔ مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی در ایران حدود ۸۰ درصد دختران در ۲۴ ساعت اول بعد از فرار مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند.
این واژه به دخترانی اطلاق می گردد که به هردلیلی خانه و خانواده را ترک کرده و به محیط های دیگری چون خیابان، پارک، باند و ... روی می آورند.
 در سال‌های اخیر، پدیده «دختران فراری» به معضلی اجتماعی در ایران تبدیل شده است.
گفتنی است که در کشورهای اروپایی و آمریکا دخترانی که به هر دلیلی از خانه‌هایشان فرار می‌کنند، به طور اتوماتیک[نیازمند منبع] تحت حمایت بنیادهای حمایتی دولتی و نیکوکاری درمیایند[نیازمند منبع] و به مکانهایی امن زیر نظر روانکاوان و متخصصان حمایت از زنان منتقل می‌شوند اما در ایران به خاطر جرم بودن اصل قضیه[نیازمند منبع] دخترانی که جایی برای پناه بردن ندارند[نیازمند منبع]، اکثرا به افراد غریبه متوسل می‌شوند که در اکثر این موارد مورد تجاوزات پی در پی قرار می‌گیرند و نهایتا جذب باندهای فساد داخلی و یا خارجی می‌شوند و با این شرایط در صورت دستگیری این دختران در بعضی موارد به زندان افتاده و در مواردی هم توسط مقامات قضایی به خانواده‌هایی که به دلایلی ازشان فراری شده اند، بازگردانده می‌شوند.
متوسط سن دختران فراری در ایران
پدیده 'دختران فراری' در تهران و شهرستانها رو به افزایش چشمگیری دارد، اما این معضل اجتماعی به ویژه در شهرهای مذهبی و اطراف حرمهای زیارتگاه ها به طرزی چشمگیر خودنمایی می‌کند. بر اساس گزارش محرمانه ای که چندی پیش از سوی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد، علاوه بر افزایش بی سابقه تعداد، کاهش متوسط سن دختران فراری در ایران هم اکنون به حداقل نه سال ذکر شده است.....
دانلود فایل


تحقیق دختران فراری

تحقیق دختران فراری,,تحقیق در مورد دختران فراری,,دانلود تحقیق دختران فراری,,پروژه دختران فراری,,مقاله دختران فراری,,پایان نامه پیرامون دختران فراری,,تحقیق روانشناسی دختران فراری,,تحقیق روانشناسی

روان شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید