پاورپوینت نفت خام

پاورپوینت نفت خام

پاورپوینت-نفت-خامدانلود پاورپوینت با موضوع نفت خام،
در قالب ppt و در 12 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:

 مایعی غلیظ و افروختنی به‌رنگ قهوه‌ای سیر یا سبز تیره یا سیاه است که در لایه‌های بالایی بخش‌هایی از پوستهٔ کره زمین یافت می‌شود. نفت شامل آمیزهٔ پیچیده‌ای از هیدروکربن‌هایی گوناگون است. بیش‌تر این هیدرو کربن ها از زنجیرهٔ آلکان هستند؛ ولی ممکن است از دید ظاهر، ترکیب یا خلوص تفاوت‌های زیادی داشته باشند.
ریشهٔ واژهٔ «نفت» از واژهٔ اوستایی «نپتا» گرفته شده‌است. کلدانیان و اعراب آن را از زبان مادی گرفته و «نفتا» خوانده‌اند.[۱] در برخی منابع قدیمی به صورت «نفط» نیز آمده‌است. در فرانسه نیز «Naphte»گفته می‌شود و پیش از آن تا سال ۱۲۱۳ میلادی «Napte»گفته می‌شد که از واژهٔ لاتین Naphte»  برگرفته شده بود. ریشهٔ این کلمه واژه یونانی «Naphtha»به‌معنی روغن شرقی می‌باشد.
کلمهٔ نفت در زبان انگلیسی «پترولیوم» (Petroleum)نامیده می‌شود که از دو کلمهٔ «پترا» (Petro)(معادل یونانی واژهٔ سنگ) و کلمهٔ «اولئوم» (Oleum)روغن) تشکیل شده‌است.
نفت مایعی است که عمدتاً از دو عنصر آلی هیدروژن و کربن تشکیل شده و دارای مقادیر کم‌تری از عناصر سنگین مانند نیتروژن، اکسیژن وگوگرد می‌باشد و به‌صورت طبیعی در زیر زمین و به‌صورت استثنایی در روی زمین یافت می‌شود ...


توضیحات:
این فایل قابل ارائه و مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی جهت آموزش و یادگیری بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.
دانلود فایل


پاورپوینت نفت خام

نفت خام, دانلود پاورپوینت نفت خام, پاورپوینت در مورد نفت خام, تحقیق نفت خام, پاورپوینت درباره نفت خام, پاورپوینت راجع به نفت خام, پاورپوینت آماده نفت خام, تحقیق در مورد نفت خام, ppt

دانش آموزی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید