پاورپوینت راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی

پاورپوینت راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی

پاورپوینت-راهنمای-اخلاقی-کارآزمایی-بالینی

دانلود پاورپوینت با موضوع راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی،
در قالب ppt و در 46 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
براساس کدها و دستورالعمل ها:
کميته‌ي اخلاق در پژوهش علاوه بر بررسي و تصويب طرح‌نامه و دستورالعمل، اين حق را دارد که طرح‌‌ها را در حين و بعد از اجرا، از نظر رعايت ملاحظات اخلاقي مورد پايش قرار دهد. اطلاعات و مدارکي که براي پايش از سوي کميته‌ي اخلاق درخواست مي‌شود، بايد از سوي پژوهشگران در اختيار اين کميته گذاشته شود.   (کد 11 راهنماي عمومي اخلاق در پژوهش‌هاي علوم پزشکي داراي آزمودني انساني)
کميته‌ي اخلاق در پژوهش حق پايش کارآزمايي‌هاي در حال اجرا را دارد. پژوهشگر موظف است که اطلاعات مورد نياز براي پايش را در اختيار کميته قرار دهد. (فصل اول راهنماي اخلاقي کارآزمايي‌هاي باليني)
تاریخچه:
شاخص ارزشیابی در سال 94:
نظارت بر رعايت استانداردهاي اخلاق در انجام پژوهش و انتشار نتايج آن:
برنامه‌ريزي و ايجاد سازوکار مناسب براي پيشگيري از تخلفات پژوهشي در دانشگاه (10 امتياز)
وجود مکانيسم مناسب براي نظارت اخلاقي بر روند اجراي طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها، بازرسي از فيلد پژوهش و نظارت بر مراحل مختلف انجام پژوهش ها به ويژه کارآزمايي باليني
مستندات: ارائه گزارش درخصوص برنامه هاي نظارتي تدوين شده توسط کميته و  ارسال گزارش بازرسي­هاي انجام شده از فيلدهاي پژوهش مي باشد.
دانلود فایل


پاورپوینت راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی

راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی, دانلود پاورپوینت راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی, پاورپوینت در مورد راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی, تحقیق راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی, پاورپوینت درباره راهنمای اخلاقی کارآزمایی بالینی, پاورپوینت راجع به راهنمای ا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید