پاورپوینت WiMAX چیست

پاورپوینت WiMAX چیست

پاورپوینت-wimax-چیست

دانلود پاورپوینت با موضوع WiMAX چیست،
در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
WiMAX  چیست ؟
یك روش بی سیم فوق العاده سودمند و انقلابی در زمینه دسترسی تمامی كاربران (در هر سطحی) به اینترنت است.
Worldwide Intero Perability for Microwave Access
راه حلی برای دسترسی به اينترنت از طريق امواج مايکروويو
طراحان و مهندسان این روش بر آن هستند تا در آینده ای نزدیك ، دسترسی بی حد و مرز به اینترنت را برای تمامی كاربران تا حد دسترسی به تلفن همراه آسان كنند و همانگونه كه اكنون در اغلب كشورهای جهان، داشتن و استفاده ازیك تلفن قابل حمل،به پدیده ای معمولی مبدل شده است، دسترسی آسان و نامحدود به مكان به اینترنت، برای همگان حاصل شود.
وای مكس در آینده بسیار نزدیك، اینترنت را در كنار شبكه مخابراتی قرار خواهد داد و چنان انقلابی را در این زمینه به وجود خواهد آورد كه روشن كردن اكثر كامپیوترهای قابل حمل،خانگی و یا خاص، مساوی با اتصال آنها به اینترنت باشد. این استاندارد از طرف IEEE معتبر شناخته شده و كد ۸۰۲.۱۶ از طرف این سازمان به آن اختصاص یافته است
وایمکس چطور کار می کند؟
براساس همان قاعده  WIFI کار میکند .  WIMAX  داده ها را به وسیله امواج رادیویی بیـــــن کامپیوترها منتقل می کند.یک کامپیوتر که به تجهیزات WIMAX مجهز شده است،داده ها را از یک فرستنده WIMAX دریافت می کند.ممکن است داده های ارسال شده جهت امنیت بالا و جلوگیری از دسترسی سایرین رمز شده باشد .
  سریعترین ارتباط WIFI سرعت 54Mbps را فراهم می کند.این درحالی است که WIMAX می تواند پهنای باند 70Mbps را فراهم کند که این پهنای باند بین کاربران مختلف که از این سرویس استفاده میکنند تقسیم می شود طوری که سرعت برای کاربر انتهایی تقریبا مانند سرعت ADSL است .


دانلود فایل


پاورپوینت WiMAX چیست

WiMAX چیست؟, دانلود پاورپوینت WiMAX چیست؟, پاورپوینت در مورد WiMAX چیست؟, تحقیق WiMAX چیست؟پاورپوینت درباره WiMAX چیست؟, پاورپوینت راجع به WiMAX چیست؟, پاورپوینت آماده WiMAX چیست؟, تحقیق در مورد WiMAX چیست؟,ppt,pdf, تحقیق با موضوع WiMAX چیست,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید