پاورپوینت بسط مفهوم دانشوری

پاورپوینت بسط مفهوم دانشوری

پاورپوینت-بسط-مفهوم-دانشوری

دانلود پاورپوینت با موضوع بسط مفهوم دانشوری،
در قالب ppt و در 50 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف
Scholarship در واقع به معنای توفیق در عرصه دانش یا دانشوری است.
 دانشوری زمانی محقق می شود که دانش از طریق به کارگیری تفکر فردی به شکلی سازماندهی شده و خلاقانه پیشرفت کند یا تغییر شکل یابد.
ترجمه این لغت به ”دانش پژوهی“ به دلیل جهت دهی ذهن به مفهوم پژوهش با آنچه خواهد آمد سازگار نیست، از این رو ما از لغت ”دانشوری“ با مفهومی عام تر استفاده  می کنیم.
در عین حال به دلیل سابقه ذهنی موجود در مورد کلمه دانشوری در کشور، به نظر می رسد به کارگیری آن به عنوان معادل scholarship خالی از اشکال نیست
تعريف رایج از دانشوری در اذهان، عموما به تحقیق و اكتشاف برمی گردد.
با این نگاه سنتي فرد عالم و دانشمند که امروزه عموما در استاد دانشگاه برجسته متجلی است، کسی خواهد بود که در حیطه پژوهش فعالیت ویژه داشته باشد.
رسالت های اصلی دانشگاه
آموزش
پژوهش
خدمات
تاریخچه
در اواسط قرن بیستم و به دنبال رکود اقتصادی و جنگ جهانی دوم یک تغییر اساسی در رویکرد دانشگاهی رخ داد که بی تردید مقداری از آن ناشی از تلاش برای رقابت تسلیحاتی با اتحاد جماهیر شوروی و پس از آن تسخیر فضا بود.
این مسابقه علمی منجر به توجه ویژه به تحقیق در محیط های دانشگاهی گردید و طبعا معیارهای ارزیابی اساتید به طرف پژوهش گرایش یافت.
دانلود فایل


پاورپوینت بسط مفهوم دانشوری

بسط مفهوم دانشوری, دانلود پاورپوینت بسط مفهوم دانشوری, پاورپوینت در مورد بسط مفهوم دانشوری, تحقیق بسط مفهوم دانشوری, پاورپوینت درباره بسط مفهوم دانشوری, پاورپوینت راجع به بسط مفهوم دانشوری, پاورپوینت آماده بسط مفهوم دانشوری, تحقیق در مورد بسط مفهوم د,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید