پاورپوینت تعيين مشكل و اهداف در برنامه ريزي ارتباطي

پاورپوینت تعيين مشكل و اهداف در برنامه ريزي ارتباطي

پاورپوینت-تعيين-مشكل-و-اهداف-در-برنامه-ريزي-ارتباطي

دانلود پاورپوینت با موضوع تعيين مشكل و اهداف در برنامه ريزي ارتباطي،
در قالب ppt و در 58 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مسئله چيست؟
مسأله يا مشكل پديده اي است غيرعادي ، كه در روند كار سيستم وجود دارد و چون اخلال و بي نظمي ايجاد مي كند سبب افت يا كاهش كمي و كيفي جريان كارها و بازده سيستم مي گردد. به عبارت ديگر مسأله با مشكل عبارت از شكاف بين وضعيت موجود و آنچه بايد باشد.
 روش هاي غيرفعال :
-كنترل و ارزيابي توسط سرپرستان
بازرسي
  واقعه بحراني
بروز شكايت و انتقاد  
 روش هاي فعال
 ساده كرده كارها
 مقايسه آمار ادواري
 مقايسه با ساير سازمانها
  مقايسه با شاخص ها
جدول 2 ـ 1  منابع احتمالي جهت دريافت اطلاعات در مورد بهداشت جنسي
ـ  سازمانهاي بين المللي و آژانسهاي خيريه ،  بخصوص آنهايي كه بر روي سلامت افراد كار مي كنند ممكن است داراي مجلات بين المللي با موضوعات مد نظر ما و يا گزارشاتي از تحقيقات كشوري داشته باشند از جمله سازمان بهداشت جهاني يا خيريه هايي مانند     ODA  .  NORAD  .  DANIDAو غيره  ……..
 معاونتهاي بهداشتي معمولاً  اطلاعاتي در مورد ميزان شيوع بيماري از مراكز بهداشتي و از تمام كشور دارا            مي باشند .  همچنين آنها اطلاعاتي در مورد امكانات موجود ،  نوع خدمات ارائه شده و منطقه اي كه خدمات دهندگان استقرار دارند ،  ميدانند .  در ضمن آنها ممكن است يافته هايي از بررسي ها و تحقيقات مثل بررسي هاي بهداشتي و دموگرافيك و تحقيقاتي در مورد دانش ،  نگرش و عملكرد داشته باشند  .
بيمارستانها و ساير تسهيلات بهداشتي نيز ممكن است اطلاعاتي دقيق در مورد خدمات آماري ،  ثبت و تحقيقات موردي در جاهايي كه شما نيز در آنجا كار خواهيد نمود داشته باشند .  گفتگو با مسئولان پزشكي درگير با مسائل ميتواند به شما كمك كند كه مشكلات بهداشتي در منطقه را بهتر بدانيد .
دانشگاهها ،  كتابخانه ها و مراكز ديگر اسنادي ممكن است گزارشات تحقيقات از مطالعات در جوامع خاص و يا بر روي موضوعات خاص را داشته باشند .


دانلود فایل


پاورپوینت تعيين مشكل و اهداف در برنامه ريزي ارتباطي

تعيين مشكل و اهداف در برنامه ريزي ارتباطي, دانلود پاورپوینت تعيين مشكل و اهداف در برنامه ريزي ارتباطي, پاورپوینت در مورد تعيين مشكل و اهداف در برنامه ريزي ارتباطي, تحقیق تعيين مشكل و اهداف در برنامه ريزي ارتباطي, پاورپوینت درباره تعيين مشكل و اهداف د,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید