پاورپوینت دانش پژوهی به عنوان مفهوم کلیدی دستاوردهای آکادمیک

پاورپوینت دانش پژوهی به عنوان مفهوم کلیدی دستاوردهای آکادمیک

پاورپوینت-دانش-پژوهی-به-عنوان-مفهوم-کلیدی-دستاوردهای-آکادمیک

دانلود پاورپوینت با موضوع دانش پژوهی به عنوان مفهوم کلیدی دستاوردهای آکادمیک،
در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
دانشگاه ها به عنوان نهادهای دانشی
دانشگاه های نهادهای دانشی هستند که در آنها فعالیتهای دانشی (تولید، مدیریت، انتقال، و بکارگیری دانش) در حوزه های مختلف علمی صورت می گیرد.
اعضای هیات علمی به عنوان فعالان عرصه دانش
اعضاء هیات علمی دانشگاه ها افرادی هستند که به عنوان فعالان عرصه دانش، 'بطور متناسب' به ارایه فعالیتهای چهارگانه دانشی (تولید، مدیریت، انتقال، و بکارگیری دانش) می پردازند.
مطالعات بنیاد کارنگی
مطالعات بنیاد کارنگی بین سال های 1969 و 1989 نشان داد که در این فاصله زمانی در تمام انواع موسسات آموزش عالی، نشر مقالات علمی به عنوان ملاک ارتقاء علمی و استخدام رسمی اعضای هیات علمی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.
بر اساس این مطالعات، دانشگاه ها اعضای هیات علمی را به عنوان مدرس استخدام می کنند ولی به عنوان پژوهشگر ارزیابی می کنند.
این مطالعات نشان داد که توجه روزافزون دانشگاه ها به پژوهش و انتشار مقالات به واسطه کیفیت هایی است که در فعالیت های پژوهشی مستتر می باشد (به عنوان مثال هدفمند، نظاممند، روشمند، نتیجه گرا، مستند، نقدپذیر، و تعاملی بودن در فرایند پژوهش و نشر نتایج آن).

دانلود فایل


پاورپوینت دانش پژوهی به عنوان مفهوم کلیدی دستاوردهای آکادمیک

دانش پژوهی به عنوان مفهوم کلیدی دستاوردهای آکادمیک, دانلود پاورپوینت دانش پژوهی به عنوان مفهوم کلیدی دستاوردهای آکادمیک, پاورپوینت در مورد دانش پژوهی به عنوان مفهوم کلیدی دستاوردهای آکادمیک, تحقیق دانش پژوهی به عنوان مفهوم کلیدی دستاوردهای آکادمیک, پ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید