پاورپوینت سرمایه اجتماعی

پاورپوینت سرمایه اجتماعی

پاورپوینت-سرمایه-اجتماعی

دانلود پاورپوینت با موضوع سرمایه اجتماعی،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ظهورسرمايه اجتماعي
1- رابطه های دوستانه و خانوادگي
2-شبکه هاي اجتماعي
3- ارتباطات بين بخشي
4- چارچوب هاي رسمي و سازماني
5- ارتباطات اجتماعي – سياسي
6- نرم ها و ارزش هاي اجتماعي
سرمایه اجتماعی
مفهومی جامعه‌شناسی است که در تجارت، اقتصاد، علوم انسانی و بهداشت عمومی جهت اشاره به ارتباطات درون و مابین گروهی از آن استفاده می شود.
به عنوان نوعی (علاج همه مشکلات) جامعه مدرن تلقی شده است.
ایده اصلی این است که شبکه‌های اجتماعی دارای ارزش هستند. همانطور که پیچ گوشتی (سرمایه فیزیکی) یا تحصیلات دانشگاهی (سرمایه انسانی) هم به صورت فردی و هم جمعی می‌توانند موجب افزایش بهره وری شوند، ارتباطات اجتماعی هم بر بهره وری افراد و گروهها تأثیر می‌گذارند.
تحول تدریجی در تعریف سرمایه
درک ازسرمايه درچهار دهه اخير دچارتحولات زيادي شده است.
مفهوم سرمايه اجتماعي که اخيرا وارد ادبيات علوم مختلف شده, معاني متفاوت و کارهاي مختلف آن دامنه کاربرد اين مفهوم را بسيار زياد نموده است. این مفهوم داراي شکل استعاره اي است و از عينيت کمتري برخوردار است.
سرمايه اجتماعي در پاره اي از موارد اشاره به سرمايه فردي می کند که درشبکه هاي اجتماعي گسترش می يابد و باعث ايجاد منابع قابل دسترس فردي مي شود.
چالش هاي روي در روي ايرانيان
درعین تهاجمات فرهنگي,مردم ميل به رفتن به جاهاي ديگررادارند؟چطوردولت کوچک و موثرشود؟  بازوان حکمراني خوب چون بخش خصوصي موثر ونهادهاي غير دولتي چگونه نقش ايفا کنند؟
مشارکت فعال در مديريت ايران ديجيتال: چالش فعال ايراني در ماجراي خليج فارس چگونه شکل گرفت؟
پياده سازي عدالت اجتماعي: امکانات جامعه چگونه توزيع گردد؟ چگونه بوذرجهرهاي حکيم در جامعه شکل گيرند؟
اشتغال: براي ايجادسالي1ميليون شغل چقدرسرمايه و کجا صرف کنيم؟
دانلود فایل


پاورپوینت سرمایه اجتماعی

سرمایه اجتماعی, دانلود پاورپوینت سرمایه اجتماعی, پاورپوینت در مورد سرمایه اجتماعی, تحقیق سرمایه اجتماعی, پاورپوینت درباره سرمایه اجتماعی, پاورپوینت راجع به سرمایه اجتماعی, پاورپوینت آماده سرمایه اجتماعی, تحقیق در مورد سرمایه اجتماعی, ppt , pdf , تحقی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید